Selasa, 12 Februari 2008

Salam Perkenalan

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh

Tujuan utama blog ini dibuat adalah untuk:

1.Mempromosikan dan memajukan perusahaan ternakan lintah di Malaysia khususnya JB.
2.Pertukaran maklumat diantara pengusaha-pengusaha yang ada di Malaysia.
3.Membina hubungan perniagaan di antara pengusaha-pengusaha.
4.Mengenalpasti kelebihan dan kelemahan yang dihadapi dalam bidang ini.
5.Mengenalpasti kualiti produk yang dapat diterima oleh pengguna Malaysia.
6.Penyaluran maklumat yang cekap seperti bagaimana hendak mendapatkan pengalaman menternak lintah melalui kursus.

Buat masa ini, sesiapa yang berminat boleh hubungi:

Man JB, 0197710101 atau terus datang ke tempat operasi di Ulu Tiram, Johor Bharu, Johor.

Selepas ini, segala perkembangan perusahaan aku akan ditunjukkan dalam blog ini, tunggu...

p/s: To anyone who are interested to know about breeding leeches, yes leeches the blood suckers, do not hesitate to ask us, we will entertain your enquiries as best as possible......

3 ulasan:

uden berkata...

Tahniah, ada juga kawan aku jadi tauke lintah, jangan jadi lintah darat sudah ..nanti kwn datang satu bas.nak kursus dan nak tiru mcm awak. nak buka ladang belut 10 ekar di pt puteri menangis,Benut,Pontian. amacam ok ke?

man JB berkata...

Boleh, lepas tu kita buat MLM bela lintah yang menepati hukum syarak.

hadi..Dari aku, kepada aku, kerana aku.. berkata...

Salam. bagus project ko ni bro. Good luckkk..all the best..
nak tanye skit ni...confirm ke ada buyer?